اعتراف تکان دهنده سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت شتابزدگی و عجله؛ علت ۸۴ درصد از حوادث برقی خراسان رضوی زمان برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل‌زده خراسان جنوبی اعلام شد معمای پرونده خونین برادرکشی در مشهد (۱۱ اردیبهشت) معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد+سند سارق انباری خانه‌ها دستگیر شد جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد ماجرای آن کوچه بن بست واریز هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم به حساب معلمان تا امشب | پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع
سرخط خبرها

مدارس و دانشگاه‌های اصفهان فردا (۲۵ دی ۱۴۰۱) تعطیل شد | ساعت کاری ادارات تغییر کرد

  • کد خبر: ۱۴۵۳۶۰
  • ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱
مدارس و دانشگاه‌های اصفهان فردا (۲۵ دی ۱۴۰۱) تعطیل شد | ساعت کاری ادارات تغییر کرد
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از آغاز به کار ادارات، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها از ساعت ۹ صبح و غیرحضوری شدن مراکز آموزشی در روز یکشنبه خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان اصفهان و با هدف مدیریت مصرف گاز، برق و پایداری شبکه گاز، همه ادارات، دستگاه های اجرایی و بانک ها در روز یکشنبه (۲۵ دی‌ماه) ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز می کنند و مراکز آموزشی استان اصفهان نیز در این روز مجازی هستند.

 منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اعلام این خبر، گفت: این تصمیم با هدف مدیریت بهینه مصرف انرژی در استان و با توجه به شرایط جوی و برودت شدید دما اتخاذ شد.

وی ادامه داد: مراکز امدادی، خدمات رسان، بیمارستان ها و مراکز درمانی شبانه روزی کماکان مطابق روال عادی ارائه خواهند کرد.

شیشه فروش افزود: براساس تصمیمات اتخاذ شده، امتحانات نهایی مدارس و آزمون‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مطابق با برنامه قبلی و با تاکید بر رعایت دقیق صرفه‌جویی در مصرف انرژی برگزار خواهد شد.

وی با ابراز قدردانی از همکاری‌های مردم و دستگاه های اجرایی استان در صرفه جویی در مصرف گاز طی روزهای گذشته، تصریح کرد: تمامی ادارات، مراکز دولتی و آموزشی مکلف هستند تمهیدات لازم را به منظور کاهش حداکثری مصرف انرژی در این ایام به کار گیرند و نظارت‌های مستمر و برخورد با افراد و مجموعه های پرمصرف همچنان در دستور کار است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->